Hur kräks du?!

Hahahahahh!! Sitter ock lyssnar på våran radio, det är ju helt sjukt!
''
Person nr 1 - Nu ska jag visa hur killar kräks... *UÄÄÄÄÄÄÄÄÄ* (högt kräkljud)
Person nr 2 - Men du skriker ju.
Person nr 1 - Jamen det är ju så killar kräks, jag menar när jag kräks. Vilket jag inte gör så ofta eftersom jag tycker det är så obehagligt. Asså jag använder ju inte stämbanden, jag lixom tänker det är väl bara att öpnna upp och sen sköter kroppen resten av processen?
''

Haha!! Fint samtalsämne eller vad??

Men det var faktiskt inte det jag tänkte skriva om nu. Det ämne jag verkligen vill skriva av mej på är SNÖÖÖ! Duhhh! När jag cyklade till skolan idag så gick det okej, lite svårt att se eftersom det snöade MEN SEN.. När jag skulle hem..?! Jag fick leda cykeln HELA VÄGEN HEM!! Usch.....
Jag och Moa ska i alla fall ikväll lunka oss iväg till Anna för att kolla om det typ går att koppla in Moas dator i hennes högtalare.. Eller nått sånt..
Justja! KOM IHÅG ATT KOMMA PÅ DISCO PÅ FREDAG!! I BRÄNNANS MATSAL KL.19.00! 20 KR INTRÄDE, (dom första 4 kommer in gratis)! 5-7 MEN 8 KAN OCKSÅ KOMMA!



Ni måste bara komma det blir ASKUUUL!
pussÅkraam♥





Kommentarer
Postat av: elise!

jag vill ju gå på disco! blää! varför bor jag i lule... hehe

2010-11-10 @ 20:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0