naails

HEJ!
Idag var det som sagt första skoldagen... Inte så roligt, men inte heller så tråkigt som jag förestält mej. Vid slutade lite tidigare eftersom vi började med spanskan tidigare så fick vi också sluta tidigare. Så när jag kom hem så satte jag igång med att måla mina naglar. Jag målade först på två lager typ lite glittrig färg, sen tog jag mallar och satte på naglarna lite hullerombuller.. Sen tog jag ett annat glittrigt nagellack och målade på och sedan sist men inte minst la jag på glitter på det och woila! Klart! hihi så nu har jag riktigt glittriga små party nails. Inte för att jag ska på nått party men jag kände bara att det var dags att göra något rigtig smarrigt! Haha. Här får ni resultatet!





Man ser väl ungefär hur dom ser ut i alla fall

Pussohej Leverpastej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0