Stolt

Har ätit en halv pizza!!
Nu kanske ni undrar, och vad är det med det då? Joo, det är såhär att jag aldrig har ätit en pizza i hela mitt liv. Jag har hatat pizza ända fram till denna dag! Och nu idag tänkte jag, äsch jag provar väl att beställa en, och puff! Jag slängde i mej en fjärdedel och sen en till och åt upp halva min pizza innan jag och min mage sa ifrån. Helt sjukt skumt! Men jag är ändå så glad för det är bra att kunna äta pizza, det är ju en ganska vanlig mat på typ kalas eller fester. Och nu när någon bjuder på pizza kan jag säga: Ja jag ta en Hawaii!
Fast varför skulle igentligen nån bjuda på mej på en pizza? Men vem vet? Det är i alla fall bra att kunna äta det utan att spy. På ta om att spy, är det precis vad jag håller på att göra... En halv pizza + glass och chokladsås + morotskaka är inte så bra.. Eller det är gott när man väl äter det, men efteråt.. Jaa för att veta hur det känns måste ni testa. Lycka till är det ända jag kan säga..
[ bild från google ]
Haha. Min dag har varit super men nu känner jag att jag bara måsteta det lungt vid datorn eller tv eller vad som helst som man bara sitter still och gör...
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0