jobbigt det här med rubrik, vet aldrig vad jag ska skriva...

HEJ. Idag är det torsdag. Jaa, en helt vanlig torsdag.
- Matte: Prov
- Svenska: Föredrag
- Hål: Film hemma hos vidde
- Lunch: Spagetti med köttfärs, MMMM!
- Läs: Asbra bok, Afrodite och sveket!
- Musik: Testade bas
- Bild: Gjorde en haloween-teckning/kort
- Slutade: for hem till Lakriz och gick ut med han
- Fika: oboy, macka och en frukt
- Ska på kör: kl. halv 7 och ha det trevligt.

Där har ni kortfattat vad som hänt idag. Men, vad är ett inlägg utan bilder? Så här kommer först bilder på dagen outfit och sen på mitt fiiiina haloween kort.
Skjorta - Gina tricot
Kjol - Gina tricot
mina naglar för tillfället.. Ursäkta bild kvallan, är taget med webben..
och sen sist men inte minst mitt lilla kort.
Have a great day♥

Kommentarer
Postat av: inte en tjej vid namn melle (A)

feeeeeeeeeeett nice;)

2010-10-28 @ 17:24:10
Postat av: ella

Fin skjorta!

Den passar jättebra på dig!;)



/ella

2010-10-28 @ 20:49:59
URL: http://ellaotina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0