Megainlägg

HEJHEJ

Idag så redovisade jag mitt föredrag. Asså ni kan inte fatta hur skönt det var att få ha det gjort! Shit har typ varit stressad hela veckan och nu är det äntligen över! Känns som världens tyngd lyftes från mina axlar..

I alla fall så tänkte jag att jag skulle göra ett mega inlägg! Så ni ska få en massa bilder från helgen som varit! Njut säger jag bara.

FREDAG
I Fredags så var Arre och Linnea här och vi såg Rush Hour 3.




Mobilnördarna nr 1?

LÖRDAG

Först var jag och pappa och kollade på Johans innebandy match. Och sen så fick vi besök av Wikströms och Wikmans.


Btw så vann dom med 5-4! YEEY






haha

SÖNDAG

Vi slappade typ hemma, spelade badminton med familjen och jag och Johan var ute med Larkriz och plockade lingonris m.m.







Sedan idag så har jag varit hemma hos Vidde och sett på Beck med Linnea, Vidde och Elin. Vi käkade också lite fika och hade det trevligt!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ser störd ut;) men filmen var asbra:)

2010-10-26 @ 16:32:00
Postat av: Anonym

Linnea

2010-10-26 @ 16:32:40
Postat av: Anonym

snyggfrans:$

2010-10-31 @ 19:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0