MOA: HEJ VÄRLDEN!

För det första vill jag säga att: AMANDA, SVARA PÅ MITT SMS!!♥♥♥
Nuu kan jag gå in på dagen. Förmiddagen var trevlig. Bara en lektion, sen ett roligt hål enda fram till lunchen. Efter lunch så var det dags for friluftsdag. Asså det var verkligen den roligaste friluftsdagen i hela mit liv, shit, kommer aldrig att glömma denna dag, helt underbar!! Fast nej.. Det var helt och hållet tvärt om. Orientering i en blöt och okänd skog. Fick inte bra tid men jag är faktiskt stolt över att jag valde den svåra rundan och klarade den. Haha.
Nu är det min tur med en liten bildbomb, med gaaamla bilder, så enjoyyyy:


Vi måste hitta på något.. NU!!!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0