Amanda: Just nu

Myser i soffan med solsken i nacken, musiken spelandes, vovven vid min sida, känslan av lov i hjärtat.



That's right. Nu är det lov och jag kan inte beskriva hur sjuk skönt detta känns. Halva klassen hade snöbollskrig utanför skolan när vi slutat, haha skojjsigt värre. Men inte när man blev träffad..

Idag så ska jag, som ni kanske kn gissa, slappa!! SOVMORGON IMORGON!!!! aaahhh, guud så skönt.

Men ikväll blir det inge slappande. Då ska jag Vidde och någon fler(?) iväg på Night Fligth. JAG ÄR SÅ GLAD ATT VIDDE ÖVERTALADE MIG. Det kommer bli awsome!♥ Det enda som jag oroar mig för är att jag inte vet vad jag ska ha på mig...!
Panik
Men men. Nu tänker jag kolla på lite nya kläder på Nelly.com och hm. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0