Moa: Hjärtklappning!

Hej. Fick just vääääärldens hjärtklappning! Jag är med i en tävling där jag kan vinna en stor skönhet.... EN SYSTEMKAMERA!! Åh, gud vad jag vill vinna. Men iallafall. Jag gick in på min mail och ser ett mail från JOKK(dom som håller i tävlingen) och det var då hjärtklappningen kom. Jag tänkte.. TÄNK OM JAG HAR VUNNIT!?!? HERRE GUUUUUD, AAAAAAAAAAH, SHIIIT! Men.. Det var bara så att hon som jobbar med tävlingen inte kunde se min bild så jag skulle skicka om den. Heheh:]:]! Men aja, nu har jag iallfall fått lite uppmärksamhet av dom så vem vet, kanske så blir jag vinnaren! Men jag får inte hoppas på för mycket..

Diskuterar med mamma och pappa nu om dans. Jag vill inte gå dans längre.. Hm.. Vet inte hur jag ska göra!
Jag tycker verkligen inte att det är roligt längre. Fotboll är tusen gånger roligare!! Man är ett lag som kämpar tillsammans och har roligt. Åh, i dansen ska man ta allt på allvarligt och man är verkligen inte i ett lag!

Nu ska kommer Joffe, ska till AmandaH. Bye! /Moa


Jag och Amandas Hund:D<3

Kommentarer
Postat av: Amanda:)

Åhh...gud va söt du och lakrizgubben vaa!<3<3

2009-09-11 @ 12:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0