Amanda: Äntligen snö

Hejsan alla!
Imorse var jag och johan ute med Lakriz och nu när det äntligen har kommit snö så var det inte lite heller, så Lakriz fick det lite jobbigt. Snön gå upp till halsen på honom och han är ju helt galen i snö så han har sprungit omkring och härjat...XD
Sen vart jag och Johan jätte trötta, kalla och snöiga så vi gick in och såg en film, åt lunch och nu har jag spelat lite kort med pappa. Han jobbar hemma idag så det blev inte så lång stund.. Men jag hann spöa honom i vänd tia:)!
Nu for just mamma och skulle handla och när hon kommer hem från jul-handlingen ska vi baka en pepparkaks hus, lite sen men bättre sent än aldrig;).
Kommer inte på nått mer att säga nu så Hejdå!


Sov så gott♥

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0