Moa: Kortfattat

Nu ska jag skynda mig och skriva ett kortfattat inlägg eftersom att jag har bråttom till TV:n, jag ser oskyldigt dömt. Men det är ju bättre att jag skriver ett kortfattat inlägg än inget, eller hur :D??
Idag har det varit en riktigt rolig dag på skolan. Vi:
-Bakade pepparkakor på HK:n. Det var jättemysigt och jul! Och jag fick julstämning!
-Efter HK:n var jag och Hanna inne i en 6:a och berättade vad man gör på kamratombud eftersom att dom ska välja kamratombud till deras klass nu.
-Efter det så hade vi hål och då spelade massor av trevligt folk från klassen kort i cafeterian.
-Gympan var nog den roligaste gympalektionen på länge. Vi hade trampett. Jag brukar inte gilla trampett men idag var det jäääätteroligt!

Efter skolan for jag hem och sedan fort, fikade lite och cyklade till träningen. Träningen var rolig!

Aahh, nu missar jag massor av oskyldigt dömt, måste gå! Ha det bra. Hejdå. /Moa

Kommentarer
Postat av: Sanna <3

Fin blogg :P

2009-12-04 @ 16:38:34
URL: http://lundmarksanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0