Amanda: Sorry..

Hejsan har inte kunnat lägga ut nått för jag har haft fullt upp, i lördags hade vi fotbolls avslutning, vi tränade först spinning på Friskvårdskompaniet och det var jätteeeeee jobbigt, usch jag höll på att döö! Men sen fick vi basta och bubbelbada. Vi åt och se for vi på hockey och som ni kanske redan vet, så vann Aik med 3-2 mot HV 71! Och medans hela vårat fotbollslag stod i klacken... så satt Moa och slöade i sin stol på andra sidan!
Igår for hela familjen upp på vitberget för vi skulle äta lunch där och lakriz vart som toookig! Han nosade överallt och det var ganska jobbigt..
Imorse hade vi svenska, idrott och engelska sådär kul, efter lunch hade vi spanska och sen NO och sen slutade vi.
Efter skolan var jag med Elin och Linnea, och vi hade jätte kul, satt mest och fikaXD för Elin skulle fara ganska fort... Så sen var det bara jag och linnea kvar och vi satte oss vi datorn hon skulle visa nåra grejor. Sen gick vi ut, men det blev inte så länge för hon skulle äta och då var jag tvungen att fara hem...
Nu har jag ätit och ska ta det lungt och slappa, har lite ont i huvet...:S Hoppas jag inte blir sjuk...!
Hare braa!/AMANDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0