Moa: AIK

Igår gjorde jag inte så mycket på dagen men klockan 4 följde jag mamma, pappa och Erik på hockey. AIK vann med 3-2 mot HV71. Dom spelade mycket bra!!
Efter middagen for jag till AmandaH där var också FeliciaG. Vi pratade på Omegle.com, kollade på videoklipp, pratade och gick en promenad. Mycket trevligt!
Måste bara berätta om Omegle.com. Det är skitkul!! Man chattar med en främling. Och den främlingen kan komma från vilket land som hellst. Så jag har pratat med en från Kina, Indondesien, Indien, Sverige(helsingborg), Nederländerna osv. Det är kul! Men om man har otur får man prata med en knäppis men då är det bara att sluta prata med den. Och ett tips: -Ge inte ut din mailadress, man vet aldrig vad som kan hända då.
Men chattar man bara på äre skoj :D

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Vi får se.

Nu ska jag gå och borsta tänderna. Vi hörs. Hejdå. /Moa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0