Moa: Kommer inte på någon rubrik!

Idag är det första dagen på lovet. Jag vaknade riktigt tidigt första lovdagen då man egentligen ska sova ut men det var faktiskt skönt. Där jag vaknade la jag mig och lästa i en bok jag fick i lördags, Tillsammans 2. Den är riktigt bra. Jag har började läsa idag och har redan kommit in iden!

Idag ska jag vara med AmandaW. Vi ska väl hitta göra det vanliga, ta kort!! Hahah;). Sen ikväll ska Joffe, Sofia, Amanda, Mette, Linnea och jag på Boda Boo och bli skrämda. De säger att det är läskigast på kvällen så jag hoppas att vi blir skrämda många gånger.

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN AMANDA! :D

Nu ska jag gå och göra mig klar för dagen. Hejdå. /Moooooa


^ Den där skulle sitta fint i mina händer (A) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0