Amanda: Linnea,Linnea och Elin

Heejsan:)
Idag ska jag vara med Linnea,Linnea och Elin! Men... som alla vet måste man ta sig igenom skoldan först....
Vi har EA, Matte, Spanska innan lunch.
Maten idag var typ nån gryta som var ganska god, sen nu efter lunchen så har vi slöjd, jag håller på med en kniv och jag har börjat skissat upp form och har börjat borra horn som jag ska ha på hantaget. Sen hade vi musik.
Vi sjöng nåra typ allsågs låtar och en övning innan man sjunger.:)
Äntligen slut på skolan!
Dag att fara till Linnea G!
Vi ska spela spel och kolla lite på youtube på idol igår, nån som såg?;)
Men nu ska jag ta en smoothie och sätta mog ute med lakriz:)!
Seeya!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0