Amanda: Sång test?!

Hejsan! :)
Idag hade vi ganska bra dag på efter middagen vi hade lunch sen slöjd och sen musik.
Men musiken, som jag trodde skulle bli rolig, vart till KATASTROF!!
Vi går ju i 7:an och då har man sjuornas show... Och dom ska ta ut nåra som ska sjunga solo...
Då fick killarna gå in till tomas och tjejerna till Annika och sjunga...
Men det är inte allt gissa vad vi skulle sjunga...?
GUBBEN NOA!!!
Åhh det var jätte hemskt!
Usch tur att det är över! Puh...
Men nu tar jag det lungt, Hela dagen(efter middagen lång) ;).
Ha det bra!
Seeya! ;)

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej Amanda vilken fin blogg du har =)

Ja men jag ville bara säga att du är jätte ducktig på att sjunga. Och att vi ses i morgon. föresten nu ser du hur dålig jag är på att skriva komentarer. Kram

2009-09-03 @ 15:48:10
Postat av: Linnea

Åh, vilken fin blogg tjejer<3

Jag älskar designen, gissar att Moa har gjort den:D

Puss<3

2009-09-03 @ 16:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0