MOA: MATCH

Idag har jag spelat match. Kul, kul!
I första halvlek spelade vi riktigt bra. Vi hade bra passningsspel osv. Dom hade en högerback som var jätte tuff. När jag skulle möta ett inkast hoppade jag upp mot bollen och då kom hon i världens fart och knuffade mig i ryggen så jag landade på svanskotan. Så nu har jag jätte ont i svanskotan och i ryggen.. Viktoria fick också världens smäll av henne så hon fick ont i svanskotan! Men iallfall. I halvlek ledde vi med 2-0. Riktigt skönt!! Målskyttarna var Frida och Julia. I andra halvlek gjorde Burträsk 3-2 i dom första minuterna. Inte kul.. Men vi kämpade på ändå. När det var kvar kanske 3 minuter av andra halvlek så fick Elin världens glidtackling!! Och gissa av vem? Samma som gjorde illa vi andra. Elin fick verkligen jätte ont! Det var hämskt.. Och hon fick inte ens frispark? Men som tur var så får Klara till ett skott rakt i krysset så vi fick kvittera till 3-3. Alla var duktiga och jag hoppas verkligen att Elin inte har lika ont längre.

Hejdå. /Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0