Moa: Sovmorgon!

Nu sitter jag och äter yoghurt. Ska snart till skolan. Har en liten sovmorgon, börjar 20 i 9. Jag var väldigt snabb idag så jag hann sätta mig vid datorn ett tag.
Igår hade vi vanlig dag till efte lunch, sen hade alla 8or innebandyturnering. Det var väl inte det roligate jag varit med om men roligare än spanska eller något annat. Mitt lag kom på delat trea plats av 8 lag så det var ju bra!

Idag har vi en rolig dag även fast vi slutar 10 över 3. Först har vi tre lektioner på morgonen, alltså innan lunch. Eller så är det bara två. Sen lunch, sen HK<3<3, sen hål<3<3<3, sen gympa<<3<3. Det är en väldigt bra dag! Det går fort också :D! När jag har slutat ska jag hem och göra läxa sen har jag fotbollsträning, om jag kan vara med för jag är förkyld :( Men vi får se ikväll!

(har slutat dansen nu!!!)

Hejdåå. /MOA :D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0