MOA:Sick.........

Jag är sjuk. Har varit sjuk ända sen i söndags. Jag kräks, har ont överallt, har hög feber, hostar och har ingen röst!
Världens tråkigaste dagarna i hela mitt liv! Ja, dom här dagarna jag varit hemma har verkligen varit dom tråkigaste dagarna i mitt liv. Det enda jag gör är att sitta/ligga i soffan, se på tv, dricka vatten och nyponsoppa och sova. Och det ska jag göra i flera dagar till. Jag kommer inte att komma på skolan på hela veckan och i helgen kommer jag inte kunna hitta på något heller.. ÅH! Jag har nog aldrig varit så här sjuk i hela mitt liv. Det är ett under att jag sitter här och skriver just nu. Det trodde jag aldrig att jag skulle orka. I natt kräktes jag också.. Huvva! Jag har nog någon slags influensa. Det behöver inte vara just svininfluensan men någon influensa. Doktorerna säger att det inte finns något sätt att bota det, bara att vila.

Innan maten blödde jag typ 1 liter näsblod.. UAAAHH, det var så vidrigt....
Och ett till minus är att jag missar just nu våran sista fotbollsträning... Åhnej!!!
/SJUKMOA


Det där smilet har jag verkligen inte läpparna just nu, tvärtom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0