Amanda in Thaailand!!

HEEEEJ.

Första inlägget från Thailand, och jag kan bara säga att vi har det SUPER SKÖÖNT. Det är så varmt och skönt och allt är bara perfekt. Allt är jätte billigt, maten är jätte jätte god och rummen är superbra.
Idag (jaa det är dag för oss nu.. Tiden är väldigt konstig så inläggen kommer nog att komma på väldigt konstiga tider) är det cirka 30 grader i skuggan och i solen är det.. varmt. Det är cirka 27 grader i vatten och vattnet är så perfekt som det kan bli. Igår var jag och Johan ute och surfade, snorklade och busade runt i vattnet i nästan 8 timmar! Vi byggde dessutom ruskborgar, sködpador och jagade krabbor i sanden. Så därför kan man säga at vi är liiite solbrända idag. Små tomater är vad vi är. Men det kommer gå över.

Igår var det ju dessutom julafton! Och igår kväll så var det julshow här på resorten. Det var också fullt med raketer och ballonger överallt. Jag som också hade trott att Thailandsresan skulle bli vår ända julklapp eftersom det blir ganska dyrt. Men ikke.. Tydligen hade mamma och pappa lurat i oss ( mej och Johan ) att vi inte skulle köpa julklappar sen kommer dom ändå på julafton med ett presentkort på 5 000:- för en ny cykel!
Tror ni jag blev glad eller vad?







Min dag idag kommer i alla fall och bestå av shopping, läsing i skuggan eftersom vi är brända sillar, lite bad, fotaaa, käka såklar och sist men inte minst så kommer jag ikväll gå in på msn. Så alla som har min mailadress, orkar och har tid kan surfa in och chatta med mej.

ojoj, det var i alla fall allt från Thailand. Vi ses väl ikväll? Ellerhur?


Kommentarer
Postat av: Linnea G

åå gud vad nice, vilka fina bilder också:) Det ser jätteskönt ut:) kram och god jul på dig<3<3

2010-12-25 @ 13:20:12
Postat av: Linnea Vidmark

AAAAAAAAAH BLEV HELT GALEN NÄR JAG SÅG DINA BILDEEER... saknar Thailand och dig så sjukt mycket..:( <3

2010-12-26 @ 19:24:37
URL: http://viddeboii.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hej amanda!

saknar dig galet mycket min gulleplutt!

Hoppas julen varit underbar.

Min jul kunde nog inte bli bättre = lots of kameragrejer som jag bara MÅÅÅSTE visa dig när du kommer hem.. om typ en evighet:(

Det är fortfarande mycket snö och ganska kallt.. men inte som det var när det var som kallast!

ha det bra sweetiepie och hälsa Thailand från mig:*

2010-12-27 @ 20:43:43
URL: http://byalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0