Moa är tillbaka, jag tror jag svimmar av förvånging

haha, jaa det är verklingen kul att du ÄNTLIGEN Moa kunde orka logga in och skriva ett inlägg. Hoppas det håller i sej! eller hur MOA?!
Och eftersom Moa var så duktig och berätta om roliga saker i livet så tänkte jag, tjaa varför inte?
Så här kommer mina goda stunder i livet.
Idag var det ÄNTLIGEN lite varmt! eller varmt.. kanske inte men i alla fall nollgradigt!! TUMMEN UPP
♥ Vi hade genrep idag inför julfesten och alla var så superbra att jag bara vill gråta!
♥ JULFESTEN. Såklart.
♥ Två dagar med skola ( eller snarare bus ) sen JUUUUULLOV!
♥ Kommer ha världens bästa helg.
FREDAG: åka iväg till ursviken och hälsa på vänner! 
LÖRDAG: Först match, sen kolla på utställning och sen bio med Linnea G, Elin och Issa.
SÖNDAG: Slapp och lugn och ro.

Och sedan har vi sist men inte minst det bästa i mitt liv just nu.

Om 5 dagar är jag i THAILAND och soooolar och baaaaadar!!!!

UNDERBART. WONDERDOG!!!! ( internt skämt.. )
Men nu ska jag ta mat och sen kingelinga bort till brännan!! PUUUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0