MOOOOOOOIS: I AAM ALIIIVEEE!

Jag leever, jag leeever, ooo jag leever! Var icket orolig Amanda. Du behöver inte efterlysa mig. Jag lever, jag lever verkligen, jag lever mer än vad jag har gjort på väldigt länge. Trevliga saker:
-LUCIA I MÅNDAGS. Såååå otrooligt kul det var och så bra vi var. Bra självförtroende.. Men vi vaaar bra!!!!

-Ungefär inte en enda riktigt seriös lektion i skolan. Kan ju inte vara annat än tummen upp!

-Igår bakade jag julbak hos mormor och morfar. Juuul, juul, strååålande jul! 
 
-Klarade mig från magsjukan som befann sig i mitt hus tidigare. Och min förkyldning är nästan helt borta!

-Imorgon är det....... JUULFEEST för alla åttor och nior från Brännan. NIICEEEE!!!! Alla som ska dit kommer att få se ett helt underbart uppträdande av mig och några vänner. Se fram emot det!

-På måndag är det sista juldagen. Vi ska spela spel, fika och säkert städa lite. Och sist men inte minst så ska vi få våra betyg. Snacka om att jag är nervös.. Har jag höjt något betyg? Eller kanske till och med sänkt något..?? Sedan får vi JULLOV. Underbara värld. Och sedan är det ju JULAAFTON. Ännu mer underbara värld.

Jaaa, det var lite trevliga saker! Hoppas att ni som läser också har det trevligt. Nu ska jag med mina nya muskler som jag fick på träningen idag äta en god middag och sedan fixa nomineringar med Linn inför morgondagens julfest. Spännande.. Spännande.... ;)

Viii hööörs. /MOOOA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0