Tusen Gånger Starkare

Är nu äntligen sedd. Idag for jag, Elin, Issa och Linnea på stan. Vi for först och kollade in lite på Pinax för att kolla på en utställning där. Moa hade bla en bild som var med på utställningen! DET VAR RIKTIGT FINA BILDER!
Sen gick vi iväg för att se bio, Tusen Gånger Starkare!! den var också riktigt bra, det ända som var lite dåligt var slutet. Den slutade lixom lite tvärt och så...
Sen måste jag ju verkligen berätta om morgonen idag. Även fast vi var riktigt trötta och sega sen sängen så gjorde vi rejält motstånd mot Sunnanå 96 i futsal-DM. Inte bara motstånd gjorde vi, vi krossade dom verkligen! 7 - 1!! YESYESYESYES.
Så nu är vi vidare i DM och nästa match ska vi möta vinnaren mellan Betsele-Mariehem. TAGGAA.
ikväll ska jag slappa och äta ostkrokar, men först ska jag skriva en packningslista inför THAAILAND!! AHHHHHHHH. Det är bara 3 dagar kvar!! BARA 3 DAR. 3 ynka dagar! 3 bajsdagar kvar. 3 dar tills jag Amanda Wallin och hennes familj är i Thailand och solar och badar och har trevligt!!! ohhhhhh.....

Hahah, nu måste jag sticka men vi ses senare♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0