Moa:Jag ser inte ut så där på riktigt!! Det är bara någon konstig inställning...


Tänkte börja detta inlägg med att säga att mitt öra inte är sådär på riktigt! Heller inte min mun, mina ogon osv. Det är bara någon konstig inställning;) Men Amanda hon är helt naturlig på denna bild. Det ser ju varenda människa!:) Eller..?

Jag har inte varit så duktig på att skriva här(Amanda tjatade på mig idag). Jag ska bli duktig, hoppas jag. Hehe..
AAAAAAJ, Jag har ont i lungorna och det dunkar ont i armen. Ska nog sluta skriva och lägga mig i soffan. Ska inte lyfta på röven förän det är dags att gå och sova, det vill säga där vid tio någon gång. Godkväll kära människor!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hörru jag tjatade inte!!:D

2010-03-04 @ 19:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0