Amanda: Heal the world

HEJ.
Idag är det torsdag och 7d har idag haft en riktigt rolig dag. Dagen började med EA, jag jobbade Matte och jag hade tänkt att läsa också men jag fasnade på en uppgift som var jätte jobbig, så det blev ingen läsning...:) Därefter Matte, jag började jobba tillsammans med Tina, Skulle igentligen jobba med Linnea men hon ville inte så tyvär fick jag jobba med Tina istället, hahaSkojja:P.
Sen hade vi spanska och det vill jag helst inte prata om, jag hade glömt mina böcker hemma så jag fick kolla i Elins böcker istället och skriva på papper... Vi hade glosförhör och jag hade alla rätt! :D
Lunchen var som vanligt inte så god idag heller så jag tog fil.
Efter lunch hade vi slöjd! Jag skulle igentligen sy på skinn på min kniv men jag kom på att jag skulle göra ett inlägg längst fram på kniven så det blir nästa gång.
Sen hade vi Musik. Vi pratade om nån konsert, jag tror det är "sjuernas show" men är inte helt säker...:)
I alla fall så har vi fått en låt som vi ska spela där: Heal the world med Michel Jacksson. Det är Michel Jacksson tema och det skulle bli nån hyllning till honom. Jag tycker att den låten är väldigt bra, och jag fick sjunga och jag vet inte om jag ska sjunga på showen, jag tror jag inte kommer klara pressen isåfall...
Så nu har jag suttit och nördat den hemma här på spotify!
Nyss var jag ute med Lakriz i typ 25 minuter, hah, han är ganska rolig när man har en pinne och så jagar han den ... haha:)
Ikväll har jag träning, badminton kl. 18.00 tror jag;)
Nu ska jaga gå, HEJDÅ.


Haah hittade några bilder när johan gör en bakotvolt..:)

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0