Badminton

HejsanSvejsaan idag har vi haft en rolig dag, den roligaste på hela veckan faktiskt. Först har vi EA, Matte efter det, följd av spanska och Lunch. Idag var det Ugnspankaka!!:D Haha gissa om jag vart mätt;)
På eftermiddagen hade vi slöjd Musik och sen slutade vi. Skönt. Imorrn är det fredag och en rigtigt jobbig dag, men jag får se positivt på det, jag ska kanske vara med Tina efter skolan och kl.8 är det ju let's dance.
Jag vet inte, men det känns som skolan har blivit roligare efter lovet? Äh skit samma.
Efter skolan idag var jag ledig, jag var verkligen jätte trött och sen kl.6 på träningen fick jag liiite huvudvärk så jag kunde inte springa idioten fullt ut...
Nu ska jag väl se på tv eller nått sen sooooova... kan typ somna nu framför datorn. Ses.♥


Haha, Insane på gröna lund, sjukt kul!
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0