Gloria hälsar på

Hejsan, idag när jag kom hem från Joypeak fick jag en rolig överraskning. Gloria ringde precis innan middagen och berättade att hon var i skellefteå och att hon kunde träffa mej! Så jag verkligen slängde i mej maten och gick iväg för att möta henne men jag han inte så långt. Sen har vi pratat om allt och mycket mer och sen så har vi kollat lite på youtube och i skolkatalogen. hihi, vi började också prata om hennes namn eftersom att kronprinsessan hade så många namn när hon gifte sig. Gloria heter Gloria Louise Nannanima Adoa Kodje Bernadsson Osei-fofie!! Haha!

Sen är det en jätte cool video på youtube. Check it out!




Kommentarer
Postat av: Gloria :D

Ahaha vad snygg jag är... xP

Saknar dig!! :(

2010-06-29 @ 10:21:42
URL: http://louisee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0