IMORGON SMÄLLER DET, OMG!!!!!!!


En gammal bild på födelsedagsbarnet och jag!↑

Så.. Vad har jag gjort idag, sista skoldagen innan sommarlovet? Jo, jag har spelat burträskbingo där världens bästa klass 8A vann!! Sedan spelade vi brännboll. Då var alla klasser blandade. Då vann mitt lag igen! Fast jag var inte till så stor hjälp. Kan knappt gå för att jag har så ont i mitt ben. Har också firat min lillebror som fyller hela 10 år idag, två-siffrigt. Grattis!
Man kan inte annat än le och nästan hoppa upp och ner när man tänker på vad det är för dag imorgon. Skolavslutning!! Detta år har gått så fort. Så oerhört fort! Känns jätteskönt att om mindre än 1 dag så har jag sommarlov. Skööna sommarlov. YEEEES! Imorgon efter skolavslutningen ska jag ut och äta med Erik, mamma och pappa. På kvällen ska jag och en massa vänner till Joffes stuga där vi ska grilla, bada, äta, snacka osv. Kommer att bli jättekuul. 
Vi hööörs! /MOA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0