Moa: Otur!


Äntligen så har vi hittat den moppe som jag ska få, den moppe som jag ska köra runt med från och med den 14 juli då jag fyllt 15(längtar!!), den moppe som kommer att göra mig lat eftersom att jag inte kommer att orka cykla/gå, den moppe som jag ska kalla Peggan, den moppe som är helt perfekt enligt mig! Så idag när jag och pappa satt i bilen påväg till Piteå glada och förväntansfulla ringer telefonen någon enstaka mil utanför Skellefteå. Pappa svarar och det är mannen från Piteå, han som säljer moppen, som ringer. Han säger med chock att hans pappa just fått en hjärtinfarkt så de är på väg till sjukhuset!! OMG, säger jag bara. Väldigt otur för båda honom och för mig.. Men mer otur för honom, för tänk om hans pappa dör? Han ska iallafall ringa imorgon så antingen far vi då och hämtar den eller så får det vänta tills det har lugnat ner sig där borta i Piteå. Otur säger jag bara! Hoppas att det gick bra med hans pappa och att vi kan hämta min kära Peggan imorgon!

När vi kom hem for jag iallafall ner på stan med mamma och köpte mig en underbar byxdress, en sommarklänning och en bikini. Vi hörs. /MOOOAA.


Kommentarer
Postat av: Vidde:)

Haha nä såklart inte:)<3 Vi måste göra om det snart!:)

2010-06-14 @ 15:59:52
URL: http://viddeboii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0