ÅRETS FÖRSTA DOPP!!


Idag efter den goda lunchen som bestod av tex mex buffe så hade vi världens längsta hål för att vi inte skulle ha någon HK. Den enda lektionen vi hade kvar var gympa och den började 10 över 3! Så Julia, Hanna och jag frågade om vi fick börja gympan direkt efter lunch(vi skulle springa)och det fick vi. Vi sprang ungefär 20 minuter sen for Julia och jag och hämtade våra saker och cyklade sedan ner till älven. Efter att jag gruvat mig i några minuter för att alla som var där sa att det var så kallt så hoppade vi i. Årets första dopp!! Det var sviiiinkallt, kunde typ inte andas, men riktigt roligt. Sedan for jag hem, klockan 1! De kändes väldigt värt att börja gympan tidigare.

Ligger ute i solen, sjuuukt varmt. Ska nog gå och ta mig en isglass och ett stooort glas saft. Vi hörs! /MOA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0