Finn upp

Hallå!
Idag var jag på skolan och satt i cafeterian på förmiddagen. Jag var där med Ida och det var ganska kul.
Sen på eftermiddagen hade vi slöjd och musik, så det har varit en riktig toppdag!
Och sen för att göra allt bättre så skulle vi ha finn upp pris utdelning. Och jag Linnea och Alexandra vann 500kr!
Dessutom vann Anna och Linnea 500kr och Alexandra 10 000!!
Det var 830 bidrag och 11 av dom vann pris. Det var 43 st skolor. Våran skolan vann 4 priser! Och våran klass vann 3 av 4 vinster!! Vi var bäst av 830 st!!:D:D
Jag fattar inte hur vi kunde vinna!!
YEEEEEEEYY!!

Kommentarer
Postat av: ellen

Grattis! :D

Vad kul att du också har en blogg! Hoppas att du har det bra där uppe, du får hälsa hela familjen från oss:)

2010-05-27 @ 23:18:16
URL: http://yubaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0