Fotbolls match mot Kaif

HEJ.
Jaa, nu har vi spelat match mot Kaif. Och nu fick vi verkligen en returmatch från förra gången vi mötte dom och förlorade med 2-1. För nu blev resultatet 4-0 till oss.
Jag, som var glad hela matchen, fick veta när det typ var 5 minuter kvar atten av deras tränare hade sagt att Moa skulle sluta dra i dom i andra lagets armar, och Moa hade inte ens gjort det! Ahhh!!

Jag fick seiriös damp och jag kunde inte ens bli glad när dommaren blåste i pipan... Ucsh.. I alla fall så gjorde Moa ett mål! TJOHOO! Dom tre andra målen gjorde Linnea G, alla spelade verkligen jätte bra!
Nu ska jag snart äta middag och sen slappa framför tv:n... Ses.

Michael Jackson - Smooth Criminal




Myckle IK♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon drog mig inte i armen, men hon sa iallafall till mig. Blev skitsur. Men OCH vi spelade bra och vann och det är huvudsaken!! :D <3

2010-05-09 @ 19:11:40
Postat av: Anonym

Haha, nöjd nu MOA?;)<3

2010-05-09 @ 19:43:37
URL: http://grannarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0