Jag har aldrig varit så trött i hela mitt liv...!

TJABBA.
Idag hade vi idrott. Och kan ni gissa vad vi hade?! 2000 meter...! Jag har typ aldrig varit så trött i hela mitt liv!
Jag trodde jag skulle svimma, mina ben kändes som bly och huvudet snurra... Usch, säger jag bara...
Efter två dar på Zon och sen 2000 meter... Bläää... Men jag fick i alla fall en ganska bra tid, 9.24.
Men efter en dag på skolan så for jag, Linnea G, Vidde och Elin hem till Vidde och efter ett tag så kom Anna också.
Här kommer en liiten dagens.
Dagens...

...Citat: Usch! Fy! Fan! (ellen på No:n!♥)
...Roliga: aorta barn, Bauta barn..XD!
...Outfit: Kofta, byxor och t-shirt. (har ingen bild..)
...Träning: Fotbollsträning på sportfältet klockan 17.30 - 19.00♥
...Kompisar: Linnea, Elin, Anna och Viddeskvidde;)<3

Jaa, det var min dag det,
Nu ska jag gå och ta och laga lite mat men först fixa en vattenflaska till Johan. Seeya

Kommentarer
Postat av: Anthonyfilippa

Nice site keep it up

2011-02-25 @ 07:10:09
URL: http://anthonyfilippa.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0