Mormor och morfar

Hej,

Nu är jag hos mormor och morfar efter en dag på zon. På zon så gjorde vi övningar på förmiddagen och på eftermiddagen så spelade vi matcher. Sen så for vi hem och jag duschade och sen for jag, mamma, pappa och Johan till mormor och morfar. Väl här har vi ätit middag och sen har jag och Johan spelat lite kort. Nu sitter jag vid datorn och resten sitter och ser hockey.

När vi for hem från zon tog jag och Becca lite kort från bilden och jag hade tänkt lägga in dom när jag kom hem men så kom jag ju på att vi skulle iväg direkt så jag kan inte lägga ut dom.. Men vi får väl se om jag gör det lite senare när jag kommer hem.
Nu ska jag ta det lungt och sitta här vid datorn och leka, sen när jag kommer hem ska jag slappa vid tv, hihi, en riktig slappar kväll..;)

Hejdå♥






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0