Staan

Hejsan.

Idag har vi varit på nordanå och sett en dans show, den var skit cool. Sen klockan typ 2, slutade den och jag Vidde, Linnea G och Elin for hem till elin och fikade lite. Sen for vi på stan.
Jag köpte ingenting för jag hade inga pengar men Linnea G köpte ett par örhängen och ett par jätte gosiga sockar, och Vidde köpte en parfym.
Jaa, sen kom jag hem och åt lite kladdkaka, och hoppade lite studsmatta.
Nu har jag nyss ätit och ikväll ska jag på träning, utan Moa. För hon har så mycke läxor och dom har prov imorrn...
Så jag får väl cykla själv då. HEJDÅ.
Läskig? Haha, En bild jag redigerade igår..







Kommentarer
Postat av: Sanna

sv: Jo, dom e fina :)



Åh, bilden var ju läskig!:)

2010-05-10 @ 18:56:48
URL: http://sannabysanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0