Städning..

HEJHEJ.
Idag har jag (som jag sa i förra inlägget) bakat en kaka; Rulltårta, till matchen ikväll!
Sen efter jag hade bakat så städade jag mitt rum, åt mat och städade sedan både tåan uppe och nere... Det var liiite äckligt.. Men annars gick det bra. Snart ska jag ta lite gröt och sen gå till Moa och åka till Myckle.
Är riktigt peppad på match idag, vet inte varför men jag har längtat hur länge som helst!!
Som jag sa förra inlägget ska jag lägga ut lite bilder från bröllopet. Men jag kan inte hitta dom, så...
Tyvär blir det inga bilder från det... Gör det sen isåfall, men nu måste jag börja göra mej iordning.
HEJDÅ.♥

Kommentarer
Postat av: Sventirill

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2011-05-18 @ 13:54:42
URL: http://sventirill.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0