Awsome dayy

BILDEER. idag har det som sagt en slappar dag. Idag har jag varit ute och fotat med Larkiz, Johan och hans kompisar, Nils och Arre. Ni kommer att få se bilderna senare när jag har tagit mej ork till att lägga in dom på datorn.. Det var ganska många bilder som jag tog men jag väljer ut dom bästa så får ni se dom. Kan slå vad om att dom är suuuper fiina! HAHA.

Nu ska jag fortsätta surfa runt på internet men först innan jag säger hejdå, så ska ni få två videos av mej. En rolig och en som är ännu roligare. Hahaha.


det är samma killar som gör båda filmerna och detta är deras första video.
hahahaaa



Kommentarer
Postat av: Viktortiril

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2012-01-30 @ 11:51:49
URL: http://viktortiril.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0