Fjortisen kallar

HEJ.
Jaa, ni hörde rätt. Nu har jag Amanda Wallin gått och blivit 14 år. Min första dag som 14:åring har jag ätit tårta, fått presenter, lekt med mitt kusinbarn Freja, suttit vid datorn och varit ute med Lakriz och Johan och lekt i snön.
Jag hade ju också lovat igår att lägga in bilderna från vår lilla tomtestuga så här kommer dom!
Här är vårt julpynt. Eller snarare typ femtondel av allt!
Sedan ville jag också visa lite bilder på vad jag har fått i present!
Ett Gorillastativ av min käre broder!
Ett wiispel av mormor och morfar♥
En undervattenskamera från mamsen och papsen<3
Presentkort från Camilla, Tobias och Freja. TACK♥
200 kr från min faster Helen!
Minneskort på 8GB från mamy and dady
TACK SÅ JÄTTE MYCKET ALLA SOM JAG FÅTT PRESENTER AV, och alla smsskickare också!<3
pusss

Kommentarer
Postat av: Helene Granholm



Hejsan Amanda!

Grattis än en gång på 14-års dagen!

Vad duktig du är att Blogga!

Du kanske får användning av pengarna,när Ni åker

till Tailand till jul!

Hörs vi inte,så God Jul o ett Gott Nytt År!

Kramar ifrån Helene Gittan o Maja

Krama Lakritz ifrån oss!

2010-11-30 @ 21:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0