Moa: JAG OCH AMANDA ÄR RIKTIGA SHOWARE!!!

Först innan jag börjar skriva så måste jag försvara mig. Amanda har lagt ut så mycket fula bilder på mig från de senaste dagarna så jag måste nästan säga att jag inte alltid ser ut så där. Hhahaha...

Vi har iallafall gjort två stycken höjdarfilmer, eller mer åt musikvideohållet. Jag hade tänkt lägga ut dem på youtube, men det verkar inte gå..... Men kanske lika bra det. Vi är ju inte allt för vackra, haha. Men danserna vi gör i våra musikvideos äger!

Nu tänkte jag lägga in lite gamla bilder som visar att jag och Amanda alltid har varit två riktiga showare:

Vad var det jag sa?
ÄLSKAR DESSA PARTYBILDER, haha♥

Kommentarer
Postat av: amanda

dahahahahh!! Neej, vilka söööötingar vi var:Dahha<3<3

2010-11-03 @ 11:56:35
URL: http://grannarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0