Happy Halloween

HEJ, igår så vad det ju fredag och jag och Moa var och spökade på Eriks klassfest. Sen kom jag hem och var med pappa för han kom hem från USA igår. Sen så såg jag Arre och Johan på Grease eftersom Arre inte har sett den i hela sitt liv ( Jag vet! Hur kan man inte ha sett Grease? ).
Idag så har jag och familjen varit hos mormor och morfar och sen så var jag med Anna Panna och gjorde en pumpa. Riktigt nice blev den! Sedan så har jag också redigerat lite bilder här är några av dom!
Valde att göra flera kopior av samma bild.. Och med Halloween tema!











KOMMENTERA GÄRNA, Och säg vad ni tycker om bilderna!! :D



Kommentarer
Postat av: Linnea

2010-11-01 @ 12:22:36
URL: http://viddeboii.blogg.se/
Postat av: linnea

Ohj, råkade skicka iväg den förra för tidigt..

Scary bilder iallfall, bra jobbat!

2010-11-01 @ 12:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0