Skolkatalogen!!

YESYESYES!! Nu har äntligen skolkatalogen kommit! Ska checka in den snart eftersom jag hade så himla mycket att göra igår så jag hann inte kolla i den/ kom ihåg att kolla i den... Jag vet, ni tänker säkert: Hur kunde hon glömma att kolla i skolkatalogen, men som försvar så har jag typ varit trött sen i fredags och jag kommer typ ihåg hälften av sakerna som jag ska komma ihåg...:S

Men för att beskriva kortfattat vad som hänt idag:

Svenska. Vi ska hålla ett föredrag om någonting så idag spånade vi ider.. Det gick inte så bra..
Enelska. Läxa fick vi.. Blää
Slöjd. ROLIGT!! Jag håller på att virka en väska. Superskojj!
Lunch. Fil..
Idrott. Är typ asförkyld så ingen idrott för Amanda..
No. Pia pratade hela lektionen, så jag lyssnade i typ 5 min sen satt jag och ritade. Jag menar, tror hon att vi orkar sitta där i typ en timme medans hon typ hjärntvättar oss med Kemi...?
Slut på dagen. Jag for hem och tog lite fika och nu ska jag plugga.. Vi har typ tretusen läxor..!




^ Ny sånhär snart? ^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0