Haha, Moa jag är inte duktig...

HEJ, först ville jag bara säga: Moa, jag är inte duktig på att skriva ska du veta! Och för det andra så ville jag berätta om mina två underbara dagar med Alexandra. I fredags slutade vi jätte tidigt fån skolan så jag och Alex for på stan och shoppa:) Sen så åt vi middag här hos mej och for sedan vidare hem till henne. Vi gjorde massor med fjäderörhängen. Kommer att lägga in nån bild senare. Vi var ganska inne på örhängen för Alex tog hål i öronen i torsdags! Här kommer i alla fall ett av mina köp på stan.
Örhängen 49:-
Cubus
Sen så sov jag över hos Alexandra, vi åt godis och chips, såg på Criminal minds, gjorde örhängen och hade mysigt. Vi somnade väl vid typ halv 1 och vaknade vi 10 så vi sov ganska bra ändå. I alla fall så var det väldigt trevligt. Igår kom också pappa hem från Kina efter att ha varit där i en vecka. Trevligt!
Men nu ska jag gå och städa på mitt rum:(;) HEJDÅ♥

Kommentarer
Postat av: Linussarah

I enjoyed my visit. Greetings from Germany

2011-01-27 @ 08:00:18
URL: http://linussarah.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0