Tusen gånger starkare!

Vet inte varför den blir sne hela tin men i alla fall är det dagens Outfit ^^

tröja - Mammas garderob
Jeans - Gina Tricot
Linne (syns inte) - cubus

Igår så var ju jag och Linnea och såg I Rymden Finns Inga Känslor. Den var asbra!! Dom som inte har sett den är det verklingen ett tips till er. Men sen när det var bio reklam så visade dom en reklam på en annan film som verkar jätte bra, så nu vill jag se den också... Hjälp, kommer bli pank! Den heter i alla fall Tusen Gånger Starkare. Här kommer trailern. Kommentera gärna och säg vad ni tycker!



Kommentarer
Postat av: G

Den vill jag seee!! säg till mig om du ska se den<3

2010-09-22 @ 17:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0