ITS FRIDAY! FRIDAY!!

Jag och min klass ska alltid sjunga på samma låt då det är fredag och vi springer ut till korridoren helt överlyckliga. Förra året sjöng vi alltid: NUU EE DET DAAGS FÖÖR FREEDAGSMYYYS!!!! Nu för tiden sjunger alla på: IT'S FRIDAY, FRIDAY, GET DOWN ON FRIDAY!!
Lite kul tycker jag. Värst stämningen. Och vilken lycka!

Idag var det ännu mer lycka eftersom att vi fick sluta en timma tidigare. For hem efter skolan och satte mig i soffan och kollade på ''Sam-videos''. Amanda som också har sett videos med han tycker att jag liknar honom. Haha. Han är iallafall typ världens roligaste!!! Skrattar ihjäl mig åt honom!!

Nu känner jag att jag bara svamlar på om heelt ointressanta saker... Heejdåå!!! /MOA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0