Moa: Ett intresse som jag har.

Jag har en liten grej som jag är väldigt intresserad av. Den lilla grejen är... Spännande... HÅR! Ja, ni läste rätt, hår. Ser jag någon person med en fin fläta, snygga lockar, långt och fint hår, kort och fint hår eller världens snyggaste ponytail som det så snyggt heter på engelska, så blir jag alldeles till mig. I Umeå t.ex. såg jag en tjej med så fint hår. Då började jag nästan skrika. Jag var nästan nära på att gå fram och ta i det. Hah, nä okej, inte riktigt.. Så galen är jag inte, men nästan.. Då jag är hos min gode vän Maja Westin vill hon alltid att jag ska fixa hennes hår. Antingen platta det eller göra plattångslockar. Då blir jag alldeles överlycklig!!!! Gillar även att göra något med mitt egna hår. Typ någon slags fläta eller fina lockar. Sen vet jag inte om jag är speciellt duktig på det, men det är kul! Nu har jag valt ut några otroooligt fina bilder på olika hår ifrån We♥it. Jag blir nästan tårögd när jag ser detta, tårögd av lycka. Åh, så vackert.. Haha!! Aja, njut nu av dessa bilder.
Tumblr_lirz4kds1p1qgv5awo1_500_largeTumblr_lhxby7vgvl1qd4aqfo1_500_largeTumblr_lj5z7yrgwd1qaqgu4o1_500_largeTumblr_lj2hd7zqev1qzkmfho1_500_largeTumblr_liswjqbbsl1qcihhxo1_500_largeTumblr_lfxbrf5pro1qghrteo1_500_largeTumblr_lj9joj3uua1qbrr2to1_500_largeTumblr_lerlcvosif1qbi264o1_500_large
Sååå mycket inspiration. Alla dessa frisyrer ska jag ha i sommar. Så nära som jag kan komma iallafall. Så fint!!
Vad tycker ni om detta?
/MOA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0