Moa: MOOT FJÄÄLLSS

Helo!
Springer fram och tillbaka i mitt hus. Packar, städar, för över musik på min iPod, bakar och bloggar samtidigt. Bra kombination. Tänkte dessutom bli klar med allt det jag ska göra innan 12, eftersom att jag då ska lägga mig i solstolen och få lite färg på min likbleka kropp. Men varför packar jag, osv?
Joo.. Jag åker ikväll till fjälls. Taggad men även otaggad. Känns liksom fel att fara och åka slalom då det nu känns som vår. Men jag har hört att det ska vara sol och varmt hela tiden då vi ska vara borta så när jag kommer hem ska jag vara en brownie!! Tror inte att jag hinner blogga mer idag, och troligen inte heller på ett tag eftersom att jag ska vara borta. Kanske hittar mig något internet där borta, då kanske ni har tur och får ett inlägg!
Ha det så bra! Och Amanda, blogga på och ha ett bra fortsatt lov. Glad påsk! Kraaam. /MOA.

Sportloovet i Hemavaan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0