HELT OTROLIGT KUL..

Denna helg har verkligen varit helt fantastisk och nu ska jag (som Moa skrev i sitt förra inlägg) berätta om min suuuper helg!
FREDAG.
Jag har ju redan berättat lite om fredagen, men för er som inte vet det så var jag med Hanna först på stan sedan for vi iväg på DIISCOOO!
LÖRDAG.
Lördagen så var jag först på fotbolls träning med käära laget. Sedan på kvällen så kom det över folk hit och hjälpte till att förbereda överraskningsfesten som vi hade planerat för Hanna, Anna och Alexanda! Vi ordnade bål, kakor, muffins och saker så man kunde göra sin egen marängswiss (stavning?)!! DET VAR HELT FANTASTISKT. Vi hade också lekar som vi lekte, just dance som spelades och såklar massor med godis som käkades!
Jag hoppas att det var roligt för födelsedagsbarnen och självklart för alla andra som också var här!
FUNFUNFUUUN!
SÖNDAG.
Idag har jag spelat match i Skellefteå hamn mot Bureå! VI KROSSADE DOM MED 5-2!! Weeeeheey.. (internt skämt!)
Söndag kväll ska nu spenderas med Moa, vi ska.. Jaa, det får ni allt se i senare inlägg. Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅÅ Taborttaborttabort andra bilden;(;(;(



Och fint att man blundar på sista också :(:(:(:(:(

2011-02-20 @ 21:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0