Moa: PPARTYPAARTYPARRTYPARTTYPARTYY

Hej kära läsare! Igår var det nog min bästa kväll på hela detta år. DISCO I FELICIAS KÄLLARE!! Vi var gaaalet mycket folk. Ni skulle ha sett felicias uppfart, typ 10000 cyklar. Man fick sig varken ut eller in efter att alla hade kommit. Vi dansade heelt gaalet mycket, både discodans och tryckare. Tryckare som på den gamla goda tiden i typ femman. Det var gulligt det. Vi hade så otroooligt roligt!!!!!!! Tänk att det finns så fina människor här i världen. TACK FÖR DEN UNDERBARA KVÄLLEN♥


Tror att Amanda hade en riktigt kul kväll igår hon med, hon kommer troligen att skriva om den här senare!

Nu har jag lagt in de allra bästa discolåtarna i heeeela världen på min iPod. One(your name), Seek bromance, Who's that chick?, Baksmälla, Memories och Gettin' over you. Underbara discolåtar, man blir sååå taggad!!!! Ska ikväll ta med mig min iPod till Amanda och vi ska fota en massa coola bilder till den coola discomusiken. Troligen så kommer det att bli en massa dans också, som vanlig, haha. Vi hööörs. /MOA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0