redigerat

Hoooj! Där fick ni 6 av dom bilder som jag och Moa fotade igår. RIKTIGT FINA TYCKER JAG!! Måste börja fota lite mer ute också. Men den finaste tiden på dygnet är när jag gå till skolan och när jag går hem. Sedan när jag är hemma är det mörkt... Så vad ska man göra?!
Idag är det både spelarmöte och träning(♥). Ska på båda eftersom min förkylning verkar lägga sig (tror jag!!). Så Moa kommer hit 10 över 6 och då ska vi vandra iväg. Nicee!
Nu måste jag sticka iväg på mitt rum och PLUGGAAAA. "Boken om mig" skisserna ska vara klara nästa vecka. Det ska vara 10 kapitel och jag har skrivit 6 bara!! Paniiiik..

puss



Kommentarer
Postat av: Alexandra

nej dom är så stora att jag måste ksicka dom en och en och jag har inte tid med det...<3<<33<

2011-02-03 @ 20:18:52
URL: http://byalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0