Stan

YO!
Idag har jag och Alex som sagt varit på stan. Riktigt najs var det. Vi (i alla fall jag) hade super kul och jag tror att vi köpte upp typ halva stan.. HAHA.
Här kommer bilder på det i som nu är nytt i min garderob!
1. 30 cm silverkedja
2. G-klav
3. Vattendroppe med ett hål i så man kan ha den i en kedja
4. Två ringar
Kjol från Nelly.com (denna beställde jag för några dagar sedan)
Stickad tröja från Nelly.com (också den beställde jag för några dagar sedan)
Stickad tröja från Ginatricot
Örhängen från Ginatricot
Det var allt. Dagens köp var väldigt lyckade tycker jag. Jag köpte också denna bok som jag har längtat efter lääänge. YEY!
Vampire diaries!♥
Nu ska pappa fara och hämta mat som vi nyss beställde från tre kronor. Jag ska ha en hamburgare! HAHA muums. Känner mej som en gris.
Puss. Nu drar jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi klart jag hade jätte kul!! det var toppen, älskar när mina vänner köper lika mycket som mig:]

ska beställa delarna till dig också! tror det blir i veckan:]

Och Korset ska jag försöka komma ihåg till på måndag!<3<3<3

2011-02-11 @ 23:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0