So, Svenska, Spanska, you name it..

Jaa. Plugg idag. Vi har jätte mycket plugg nu.. Men idag är det bara att bita ihop och kämpa på. Detta är nämligen min "hemmadag" (kommer inte på något annat namn).. mi hemmadag består av:
  1. Gå ut med Lakriz.
  2. Ge Lakriz mat.
  3. Plugga.
  4. Städa mitt rum.
  5. Fika.
  6. Plugga mer.
Kul. Jätte kul.
Så jag sitter här och deppar över min lilla dag. Har redan varit ute och Lakriz och gett honom mat. Jag har också fikat så nu återstår bara det jobbigaste... pluuuugg, stäääädning..



har kanske inte berättat det men i lördags så var jag och tränade igen! Efter typ HUR många år?
Det var sjukt kul i alla fall att få röra på benen igen. Det är ju också det bästaste laget eveer♥
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0